کلینیک زخم در ارومیه

کالای پزشکی , کالای پزشکی اورشاد , تجهیزات پزشکی اورشاد , کلینیک زخم در ارومیه , خدمات پزشکی , اورشاد طب

کلینیک زخم در ارومیه

کالای پزشکی , کالای پزشکی اورشاد , تجهیزات پزشکی اورشاد , کلینیک زخم در ارومیه , خدمات پزشکی , اورشاد طب

کلینیک زخم در ارومیه

کلینیک زخم در ارومیه رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی گفت: بزرگترین و مجهزترین مرکز جامع زخم شمال غرب کشور در ارومیه راه‌اندازی شده که بزودی با قابلیت درمان زخم‌های بیماری‌های مختلف مانند زخم دیابت، سوختگی و سوانح افتتاح می‌شود.

کلینیک تخصصی زخم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه٬ در ارومیه برای نخستین بار در شمال‌غرب کشور کلینیک تخصصی زخم مجهز راه‌اندازی شده‌ است. این کلینیک تخصصی از محل دریافت تسهیلات و با مشارکت بخش خصوصی به دستگاه‌های فوق تخصصی بیماری‌ها و زخم‌های ناشی از دیابت و سوختگی تجهیز شده‌ است.

کلینیک زخم در ارومیه
درمانگاه تخصصی تمامی زخم‌ها

رستم زاده با بیان اینکه در این درمانگاه تخصصی تمامی زخم‌های بیماران سرپایی از جمله زخم‌های سوختگی، تروما و زخم‌های بعد از عمل جراحی، زخم بستر و هر نوع زخم دیگر ویزیت، پانسمان و درمان می‌شوند افزود: با راه‌اندازی این کلینیک زخم در ارومیه تاکنون 280 بیمار دیابتی از قطع عضو نجات یافته‌اند.

کلینیک زخم در ارومیه
درمانگاه تخصصی

بزرگداشت کلینیک زخم در ارومیه  به تشریح برنامه های کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشتکلینیک زخم در ارومیه  اظهار کرد: ۳۳۰ عنوان برنامه شاخص و وزین فرهنگی در دانشگاههای آذربایجان غربی به مناسبت بزرگداشت کلینیک زخم در ارومیه  اجرا خواهد شد که از این تعداد ۱۶۰ عنوان برنامه در مرکز استان، و ۲۲ عنوان در سطح دانشگاههای استان در  دانشجویی با هدف تبیین آرا و اندیشه های امام راحل و سردار قاسم سلیمانی در حال برگزاری است.

درمانگاه تخصصی اورشاد

عملکرد جهاد دانشگاهی طی سالجاری با اشاره به فعالیتهای معاونت آموزشی جهاد انشگاهی استان از ارائه خدمات کلینیک زخم  آموزشی در ۷ مرکز در شهرستانهای خوی، ارومیه و ماکو خبرداد و افزود: توسعه فضای آموزشی از ۶۰۰۰ مترمربع به ۱۲ هزار مترمربع، اضافه شدن ۲۵ کلاس آموزشی استاندارد با ظرفیت ۵۰۰ نفر در هر نوبت اموزشی و افتتاح دپارتمان آموزشی

این یک صفحه مستقل آزمایشی است که به زودی توسط نویسنده این وبلاگ، تکمیل یا حذف خواهد شد.

اگر شما نویسنده‌ی این وبلاگ هستید، برای حذف یا ویرایش این صفحه، از طریق مرکز مدیریت وبلاگ خود کافی است در منوی سمت راست به بخش انتشار رفته و بخش صفحات مستقل را انتخاب کنید.

صفحات مستقل جدا از مطالب سایت هستند که همیشه در منوی بالای سایت نمایش داده می‌شوند. این صفحات معمولا برای اطلاعات کلی در مورد سایت مثل «درباره ما»، «تماس با ما»، «فهرست» یا «نظرات شما» مفید هستند.

ارسال نظر به صورت پیش‌فرض برای صفحات مستقل غیر فعال است، اما می‌توانید آن را فعال کنید.

ضمنا برای ایجاد لینک مستقیم (به یک صفحه داخلی یا خارج سایت) در منوی بالای سایت، از منوساز استفاده کنید. مثل لینک «سرآغاز» که به مطلب اول شما لینک شده است.

فهرست سایر خدمات و محصولات شرکت بیان نیز به شرح زیر می‌باشد:

وبلاگ بیان، صندوق بیان (فضای اختصاصی آپلود عکس و آپلود فایل)، ابر جستجوگر سلام، موتور جستجوی ایرانی زال، سرویس ایمیل فارسی و ایمیل ایرانی، خدمات امن سازی جهت کاربران و مدیران سایت‌ها، ترویج و آموزش برنامه نویسی حرفه ای از طریق برگزاری مسابقات برنامه نویسی و ...